Direktlänk till inlägg 14 mars 2016

Rubrik saknas

Av diktskriveri - 14 mars 2016 22:54

Min desperata längtan efter Dig

sliter sönder mig

Min bön är ur förtvivlans djup

långt därnere utvidgar sig ett stup

Jag pratar hysteriskt med Gud

över mina läppar kommer inte

ett ljud

Tårar rinner över mina kinder som

ett vattenfall

Vinden som går genom min kropp är

varm och inte kall

Jag känner Herrens närvaro så oerhört

stark

märker hur min tro på Honom

tar fast mark

Om jag överhuvudtaget något tvivel

haft

har det nu försvunnit med hjälp av Hans

enorma kraft

Till bredden Hans närvaro fyller hela mitt

innersta rum

Hans enorma kärlek gör mig jublande och

inte stum

Käre Far tack för att Du alltid ser

mig

och att jag får känna mig älskad av

Dig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av diktskriveri - 29 juli 2016 23:11

DET SKULLE VARA SÅ JÄVLA UNDERBART OM MAN FAAAAAAN FICK VARA FÖRBANNAND IFRED     UTAN ATT NÅN JÄVLA IDIOT KOMMER OCH FRÅGAR VAD DET ÄR SOM HÄNDER ...

Av diktskriveri - 28 juli 2016 03:26

Försöker sova Ligger åt vänster Ligger åt höger Ligger jag med båda könen då?? Ligger på rygg Händerna på täcket som en duktig flicka Tittar i taket Tittar på vägen Golvet knakar grannen ovanpå går omkring Slår han en ring?? ...

Av diktskriveri - 28 juli 2016 03:00

Tittar i mitt huvud där tankarna hoppar omkring ser mina naglar  på mina händer ser åter mitt huvuds innehåll och undrar om det finns nåt sätt att släppa ut tankarna Studerar mina tankar och undrar vad de innehåller och varför Fokuse...

Av diktskriveri - 28 juli 2016 02:47

This night is a night fillied with bad dreams but im wide awake This night is a freaking nightmare ...

Av diktskriveri - 30 mars 2016 20:59

Dessa vida fält som likt ormar ringlar förbi I sinnets störda uppluckrade virvlar Gula bruna röda i en enda vidrig sörja Vansinnet stegras i etapper och vinner sin seger inget sägs inget görs för inget störs Suckar kommer i stöt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards