Direktlänk till inlägg 30 mars 2016

Rubrik saknas

Av diktskriveri - 30 mars 2016 20:59

Dessa vida fält som likt ormar

ringlar förbi

I sinnets störda uppluckrade

virvlar

Gula bruna röda i en enda vidrig

sörja

Vansinnet stegras i etapper och

vinner sin seger

inget sägs

inget görs

för inget störs

Suckar kommer i stötande vinande

pustar

Sömnlöst studsar de runt som galna

tennisbollar

Inget lugn i sinnet sker

Ingen mera någonsin ler

Frågor om svar blåser väsande kring

huvudet

Kommer det någonsin ro i störda desorienterade sinnen

Dessa vidriga malätna världar av

omättliga monster

Hånfullt flinar de dem i ansiktet tills

de kreverar

Kvar är endast deras trasiga sinnen

Deras sönderrivna själar

Trampade till stoft i vidrighetens

äckliga värld

Tills de inget är

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av diktskriveri - 29 juli 2016 23:11

DET SKULLE VARA SÅ JÄVLA UNDERBART OM MAN FAAAAAAN FICK VARA FÖRBANNAND IFRED     UTAN ATT NÅN JÄVLA IDIOT KOMMER OCH FRÅGAR VAD DET ÄR SOM HÄNDER ...

Av diktskriveri - 28 juli 2016 03:26

Försöker sova Ligger åt vänster Ligger åt höger Ligger jag med båda könen då?? Ligger på rygg Händerna på täcket som en duktig flicka Tittar i taket Tittar på vägen Golvet knakar grannen ovanpå går omkring Slår han en ring?? ...

Av diktskriveri - 28 juli 2016 03:00

Tittar i mitt huvud där tankarna hoppar omkring ser mina naglar  på mina händer ser åter mitt huvuds innehåll och undrar om det finns nåt sätt att släppa ut tankarna Studerar mina tankar och undrar vad de innehåller och varför Fokuse...

Av diktskriveri - 28 juli 2016 02:47

This night is a night fillied with bad dreams but im wide awake This night is a freaking nightmare ...

Av diktskriveri - 14 mars 2016 22:54

Min desperata längtan efter Dig sliter sönder mig Min bön är ur förtvivlans djup långt därnere utvidgar sig ett stup Jag pratar hysteriskt med Gud över mina läppar kommer inte ett ljud Tårar rinner över mina kinder som ett vattenfall ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards